גיא שפירא מעלה אדומים : חדשות אדומים קובי יצחקי ונטלי נעימי ממעלה אדומים הפתיעו Facebook

המשטרה חוקרת חשד לרצח אישה בת 55 בידי בעלה במעלה אדומים. גיא שפירא היה זה שדיווח למדא על מות אשתו רחל וטען שהתאבדה.


Lcgqbjdimfo9 M

חדשות אדומים Maale Adummim.

גיא שפירא מעלה אדומים. שפירא בן ה-49 חשוד כי חנק למוות את רחל אחרי שאמרה לו שברצונה לעזוב אותה ואז ניסה. גיא שפירא תושב מעלה אדומים חשוד ברצח אשתו רחל לפני שבועיים וחצי. לפי החשד הוא חנק אותה למוות אחרי שהביעה את רצונה לעזוב אותו - ואז ניסה להציג את מותה כהתאבדות.

בית המשפט השלום בי-ם התיר לפרסום כי גיא שפירא בן ה-49 תושב מעלה אדומים חשוד כי חנק למוות את אשתו רחל. כשהבין שהמשטרה עולה על עקבותיו ניסה לסיים את חייו Vered Pelman. גיא שפירא תושב מעלה אדומים חשוד ברצח אשתו רחל לפני שבועיים וחצי.

גיא שפירא קצין מילואים ואיש הייטק חשוד ברצח רעייתו רחל בערב חג סוכות בביתם במעלה אדומים ובניסיון לשים קץ לחייו זמן קצר לאחר שנמלט מזירת האירוע לאחר שהבין שהמשטרה בעקבותיו ופרץ מחסום באזור הדרום כך הותר הבוקר חמישי. האירוע התרחש על פי החשד במעלה אדומים בחודש שעבר אז הודיעה האישה. רחל אייזנשטדט חוקרת ביד ושם נרצחה לפי החשד על ידי בעלה גיא בבית המשפחה.

כך הותר היום חמישי לפרסום. מעט זמן לאחר מכן שפירא נמלט מהמקום ירה בעצמו לעיני שוטרים ופונה לטיפול בבית חולים. 2 days ago גיא שפירא.

בית המשפט התיר לפרסום כי גיא שפירא תושב מעלה אדומים חשוד כי חנק למוות את אשתו רחל. ההספד מעל הקבר שעורר את החשד לרצח במעלה אדומים החשוד גיא שפירא דיבר בזמן הלווייתה של אשתו רחל אייזנשטדט ואמר כי אני אשם בכל מה שקרה ומבקש סליחה במכתב התאבדות שהשאיר במכוניתו כתב. על האירוע הוטל צו איסור פרסום והיום בית המשפט התיר לפרסם.

הוא חנק אותה למוות אחרי שהביעה את רצונה לעזוב אותו - ואז ניסה להציג את מותה כהתאבדות. ניתוח הגופה העלה חשד לרצח והוא נתפס לאחר שנמלט מהמשטרה וניסה להתאבד. אני שונא את עצמי ומי.

מעט זמן לאחר מכן שפירא נמלט מהמקום ירה בעצמו לעיני שוטרים ופונה לטיפול בבית חולים במצב קשה. כל החדשות וכל העדכונים במעלה אדומים והסביבה. על פי החשד הבעל גיא שפירא חנק למוות את אשתו רחל אייזנשטדט ב אתמול הותר לפרסום כי גיא שפירא תושב מעלה אדומים וקצין במילואים חשוד ברצח אשתו רחל אייזנשטדט לפני כשבועיים וחצי.

בת הנרצחת ממעלה אדומים. היא הייתה אחת הנשים הכי חזקות. חוות הדעת של חובש מגן אדום שהיתה אמורה להדליק נורות אדומות והדרך שבה זומן.

הוא חנק אותה למוות אחרי שהביעה את רצונה לעזוב אותו - ואז ניסה להציג את מותה כהתאבדות. גיא שפירא תושב מעלה אדומים וקצין במילואים חשוד ברצח אשתו רחל לפני כשבועיים וחצי. מהפרטים שפורסמו היום חמישי עולה ששפירא חשוד שחנק למוות את אשתו אחרי שאמרה לו על רצונה לעזוב אותו -.

2 days agoתיעוד מצמרר. גיא שפירא תושב מעלה אדומים חשוד ברצח אשתו רחל לפני שבועיים וחצי. מהפרטים שפורסמו עלה ששפירא חשוד שחנק למוות את אשתו אחרי שאמרה לו על רצונה לעזוב אותו - ואז ניסה.

2 days agoאתמול הותר לפרסום כי גיא שפירא תושב מעלה אדומים בן 49 חשוד ברצח אשתו רחל לפני כשבועיים וחצי. תושב העיר גיא שפירא חשוד ברצח אשתו רחל. הרצח שנגמר בירי מול השוטרים.

גיא שפירא מעלה אדומים - amazonathlete from imghaaretscoil במהלך השנים המצאתי ופיתחתי כמה עשרות מוצרים שחלקם אף היוו בסיס לעסקים קטנים. 28069 likes 483 talking about this 122 were here. גיא שפירא תושב מעלה אדומים בן 49 חשוד ברצח אשתו רחל לפני כשבועיים וחצי.

תושב מעלה אדומים חשוד שרצח את אשתו וביים את התאבדותה גיא שפירא חשוד כי חנק למוות את אשתו רחל. גיא שפירא תושב מעלה אדומים בן 49 חשוד ברצח אשתו רחל לפני כשבועיים וחצי.


I0yapyhewcragm


I0yapyhewcragm


Bav8hr36jpuigm


איציק שפירא מנהל כלביית מעלה אדומים Youtube


חדשות אדומים קובי יצחקי ונטלי נעימי ממעלה אדומים הפתיעו Facebook


גיא שפירא תושב מעלה אדומים חשוד ברצח אשתו רחל לפני שבועיים וחצי ערוץ 7


Lcgqbjdimfo9 M


I0yapyhewcragm


Wx2srqamnbj27m


Medzn7rcgzxvam


איציק שפירא מנהל כלביית מעלה אדומים Youtube


Uadxbevum0xfmm


Hl Kufaax5dkbm


Lcgqbjdimfo9 M


חדשות אדומים Posts Facebook


Medzn7rcgzxvam


6hdmzx28sv5pwm


Uadxbevum0xfmm


Wx2srqamnbj27m

LihatTutupKomentar